یکی از مهمترین موضوعاتی که در مورد استفاده از میزهای کار گروهی وجود دارد، مزیت های آن است به طوری که بسیاری از افراد قبل از خرید این محصول به دنبال دلایل مهم و مزایای آن هستند تا بتوانند خرید خود را با خیال راحت انجام دهند.
از مهمترین مزایای استفاده از میز کارگروهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


1.داشتن تنوع بسیار بالا از رنگ و همخوانی بسیار راحت با دکوراسیون داخلی اداری
2.ارتباط بسیار نزدیکی را میان کارمندان ایجاد کرده و برای کارهای تیمی بسیار موثر بوده
3.داشتن فایلینگ و کمدهای بسیار متعدد

4.دسترسی بسیار آسان به تمام قسمت های میز
5.چیدمان بسیار ساده و شیک

مشتری با توجه به تعداد کارمندان خود می تواند میز خود را سفارش دهد که شخصی ساختن حریم کار کارمندان از همه موارد ذکر شده مهمتر می باشد.

میز گروهی 4 نفره |مدل گسترش | با فایل سه کشو
میز گروهی |بدون فایل | با پارتیشن
میز گروهی 10 نفره | مدل مک | با فایل دوکشو
میز گروهی 4 نفره با دیوایدر تمام ام دی اف

میز کارشناسی:


یکی از موارد بسیار مهمی که لازم است تا در هنگام انتخاب میز کارشناسی مناسب برای دفتر کار در نظر گرفته شود، توجه به حوزه کاری اداره یا شرکت و وظایف تک تک کارمندانی است که قرار است برای آنها میز کار تهیه کنید.

به عنوان مثال کارمندی که وظیفه او پشتیبانی از امور مشتریان می باشد را در نظر بگیرید، این کارمند به جز یک سیستم کامپیوتر آنلاین و یک تلفن برای پاسخگویی به مشتریان، به چیز بیشتری برای کار خود احتیاج نخواهد داشت.
در مقابل یک کارمند معمار که کار طراحی را بر عهده دارد علاوه بر یک سیستم، به فضای کافی برای قرار دادن برگه های کاغذ و لوازم تحریر خود نیز احتیاج خواهد داشت. بنابراین بهتر است در هنگام خرید میز برای کارمندان دفتر، به شرایط شغلی و نیازهای آنها توجه ویژه کنید.
اینکه آنها به کشو هایی برای نگهداری اسناد و مدارک نیاز داشته باشند یا نه تاثیر زیادی در انتخاب فرم میز کارشناسی خواهد داشت.

میز کارشناسی 2 نفره با فایل
میز کارشناسی و کارمندی پایه فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.